Loterías Televisión

Loterías televisión, el major canal de màrqueting dinàmic de tota Europa porta la innovació i la tecnologia al punt de venda.

  • Innovació, en dissenyar un nou producte que millora els nostres serveis d'informació amb la xarxa comercial, amb els clients i amb els anunciants.
  • Tecnología, de vanguàrdia, que permet millorar en temps i costos, alguns dels nostres productes.

Ltv funciona a Espanya des de 2008. Actualment, de les 9.500 pantalles pantalles situades en els més de 10.500 punts de venda de la xarxa comercial de Loterías y Apuestas del Estado es difonen continguts corporatius de Loterías (próxims jocs, pots especials, resultats de sorteigs, etc.), fent possible donar una imatge més propera, transparent, fiable i innovadora dels jocs d'atzar, així com promocions d'altres companyies o informació d'interès públic.

En més del 90 % dels punts bàsics i en més del 70 % dels puntos mixtes hi ha instal·lada una pantalla de Ltv. Este concepto de Digital Signage  o màrquetin dinàmic és de gran aplicació dins del món del retail, atès que ofereix avantatges com la gran facilitat de segmentar el públic a qui es destina el missatge desitjat, la gran efectivitat per l'alt nombre d'impactes (més de 5 milions de persones a la setmana reconeixen haver vist i recorden continguts de LTV) o l'estalvi en cartelleria tradicional.

Loterías Televisión sorgeix així de la conjunció de diverses tecnologies: comunicacions, ordinadors específics, video displays i elements de hardware i software multimèdia que avui dia permeten generar continguts de forma ràpida i assequible, proporcionant gestió remota de tots els elements hardware que el componen, comunicats a través de línies IP amb els sistemes centrals de SELAE. Aquesta mateixa plataforma està preparada per tractar tots els tipus de continguts multimèdia actualment en ús i també inclou la possibilitat de futurs formats.

Com a producte exigeix l'aplicació de tècniques multidisciplinars, pròpies del món del cinema o la TV comercial, que comprenen des del disseny creatiu fins a l'especialització en sistemes i comunicacions. A la vegada, uneix les virtuts de tres dels mitjans de comunicació més rellevants: televisió, publicitat exterior i el que es realitza en el propi punt de venda, oferint una resposta més ràpida a les demandes del mercat.

A més de complir la funció d'informar i entretenir, Ltv resulta un suport molt eficient per realitzar accions de ‘promoció de marca’, atès que capta al públic en moments d'alta disponibilitat, obté resultats ràpids en termes d'impacte i és un mitjà idoni per reforçar la notorietat i imatge de marca en el punt de venda. La penetració del mitjà supera el 12 % de la població espanyola més gran de 20 anys que recorden haver vist continguts en el canal LTV, segons l'Estudi General de Mitjans (EGM).

A més de complir la funció d'informar i entretenir, Ltv resulta un suport molt eficient per realitzar accions de ‘promoció de marca’, atès que capta el públic en moments d'alta disponibilitat, obté ràpids resultats en termes d'impacte i és un mitjà idoni per reforçar la notorietat i imatge de marca en el punt de venda. La penetració del mitjà supera el 12 % de la població espanyola més gran de 20 anys que recorden haver vist continguts en el canal LTV, segons l'Estudio General de Medios (EGM).

Aquest èxit ve avalat per la versatilitat de les seves funcionalitats, una de les característiques de Ltv, que permet, por exemple:

La pantalla pot subdividir-se en diversos fragments, a fi de comunicar diferents missatges, en curts períodes de temps.
Possibilitat de definir diversos circuits diferents d'emissió de continguts. També és possible canviar los continguts en funció dels dies, franges horàries, ubicació, etc.
Actualització de campanyes de breus períodes de temps.
Emissions en directe d'esdeveniments determinats per Loterías del Estado, entre els que se troben els sorteigs de Lotería Nacional dels dissabtes i el sorteig extraordinari de Nadal.
Ltv està gestionat per un grup especialitzat i multidisciplinar dins de SELAE, que s'ocupa de tot el procés del canal: des de la seva posada en marxa, preparació de continguts, enviament i control de la difusió, fins tot el control logístic de suport i manteniment que implica una xarxa d'aquestes dimensions.

 

Aquest èxit està ratificat per la versatilitat de les seves funcionalitats, una de les característiques de Loterías Televisión, que permet, per exemple:

  • La pantalla es pot subdividir en diversos fragments, per tal de comunicar diferents missatges, en períodes curts de temps.
  • Possibilitat de definir diversos circuits diferents d'emissió de continguts. També és possible canviar els continguts segons els dies, les franges horàries, la ubicació, etc.
  • Actualització de campanyes de breus períodes de temps.

Canal Lae està desenvolupat per un grup especialitzat dins SELAE, que s'ocupa de tot el procés del canal: des de la seva posada en marxa, preparació de continguts, enviament i control de la difusió, fins a tot el control logístic de suport i manteniment que implica una xarxa d'aquestes dimensions.