Loterías televisión, a maior canle de Mercadotecnia Dinámica de toda Europa leva a innovación e a tecnoloxía ao momento de venda.
Ltv funciona en España desde 2008. Hoxe en día, das 9.500 pantallas situadas nos máis de 10.500 puntos de venda da rede comercial de Loterías y Apuestas del Estado difúndense contidos corporativos de Loterías (próximos xogos, botes especiais, resultados de sorteos, etc.), facendo posible dar unha imaxe máis próxima, transparente, fiable e innovadora dos xogos de azar, así como promocións doutras compañías ou información de interese público.
En máis do 90% dos puntos básicos e en máis do 70% dos puntos mixtos hai instalada unha pantalla de Ltv. Este concepto de Dixital Signage ou mercadotecnia dinámica é de gran aplicación dentro do mundo do retail, xa que ofrece vantaxes como a gran facilidade de segmentar o público a quen se destina a mensaxe desexada, a gran efectividade polo alto número de impactos (máis de 5 millóns de persoas á semana recoñecen ver e lembran contidos de LTV) ou o aforro en cartelaría tradicional.
Loterías Televisión xorde así da conxunción de varias tecnoloxías: comunicacións, computadores específicos, vídeo displays e elementos de hardware e software multimedia que hoxe en día permiten xerar contidos de forma rápida e alcanzable, proporcionando xestión remota de todos os elementos hardware que o compoñen, comunicados a través de liñas IP cos sistemas centrais de SELAE. Esta mesma plataforma está preparada para tratar todos os tipos de contidos multimedia actualmente en uso e tamén inclúe a posibilidade de futuros formatos.
Como produto esixe a aplicación de técnicas multidisciplinares, propias do mundo do cinema ou a TV comercial, que abarcan desde o deseño creativo ata a especialización en sistemas e comunicacións. Ao mesmo tempo, reúne as virtudes de tres dos medios de comunicación máis relevantes: televisión, publicidade exterior e o que se realiza no propio punto de venda, ofrecendo unha resposta máis rápida ás demandas do mercado.
Ademais de cumprir a función de informar e entreter, Ltv resulta un soporte moi eficiente para realizar accións de ‘promoción de marca’, xa que capta ao público en momentos de alta dispoñibilidade, obtén rápidos resultados en termos de impacto e é un medio idóneo para reforzar a notoriedade e imaxe de marca no punto de venda. A penetración do medio supera o 12% da poboación española maior de 20 anos que lembran ver contidos na canle LTV, segundo o Estudo Xeral de Medios (EGM).
Devandito éxito vén referendado pola versatilidade das súas funcionalidades, unha das características de Ltv, que permite, por exemplo:
A pantalla pode subdividirse en varios fragmentos, co fin de comunicar diferentes mensaxes, en curtos períodos de tempo.
Posibilidade de definir varios circuítos diferentes de emisión de contidos. Tamén é posible cambiar os contidos en función dos días, franxas horarias, localización, etc.
Actualización de campañas de breves períodos de tempo.
Emisións en directo de eventos determinados por Loterías del Estado, entre os que se atopan os sorteos de Lotería Nacional dos sábados e o sorteo extraordinario de Nadal.
Ltv está xestionado por un grupo especializado e multidisciplinar dentro de SELAE, que se ocupa de todo o proceso da canle: desde a súa posta en marcha, preparación de contidos, envío e control da difusión, ata todo o control loxístico de soporte e mantemento que implica unha rede destas dimensións.