Políticas de Qualitat
- Cerca de l’EXCEL·LÈNCIA i el BON GOVERN com a PRINCIPIS GENERALS d'orientació
- Satisfacció de les EXPECTATIVES dels CLIENTS com a base de la seva FIDELITAT i de SOSTENIBILITAT futura.
- MILLORA CONTÍNUA integrada en la gestió i en els mètodes de treball, garantia d’EFICÀCIA empresarial.
- GESTIÓ INTEGRAL i TREBALL EN EQUIP generadors de SINERGIES empresarials.
- TECNOLOGIA com a palanca d’INNOVACIÓ, SEGURETAT I COMPETITIVITAT.
- La QUALITAT i la SEGURETAT dels Serveis prestats, essencials per mantenir la CONFIANÇA dels CLIENTS i la XARXA COMERCIAL.
- Minimitzar l'impacte SOCIAL i MEDIAMBIENTAL de la nostra activitat i promoció d'activitats SOCIALMENT reconegudes
- Presència en ALIANCES INTERNACIONALS i FÒRUMS PROFESSIONALS per compartir VISIÓ i oportunitats de NEGOCI i INNOVACIÓ
- La FORMACIÓ com a font de MOTIVACIÓ i CAPACITACIÓ dels EMPLEATS i suport de la MILLORA
- Extensió dels VALORS DE SELAE a COL·LABORADORS I SUBMINISTRADORS, garantia d’INTEGRACIÓ de la cadena de valor
- © SELAE Totes les marques de SELAE estan registrades i n'està prohibit l'ús per tercers sense autorització expressa de SELAE - Loterías y Apuestas del Estado